Ano, i v tomto městě na dalekém severu, až na Moravě jsou lidé, kteří umí jinou věc, než je rubání uhlí. I zde totiž žije spousta podnikatelů, jsou tu firmy, a každá potřebuje vydělávat, protože je to prostě jejich obživa. A proto i oni potřebují, aby se o jejich firmách vědělo jak doma, tak i jinde. Nejlépe i mimo město i mimo Evropu vůbec. Proto například takový obchodník s čímkoli, tu reklamu mít prostě musí.
Nevím, zda někdo sleduje podíl reklamy na tržbách, ono by to asi ani nešlo, protože jak prokázat, že si zákazník koupil zboží právě proto, že jej oslovila reklama. Snad jen nějakou anketou a ani zde by to asi nebylo objektivní. Nu, možná by ta čísla byla zajímavá.
Takovou reklamu vyrobit, aby zaujala na první pohled a nutila člověka se na to zboží z ní alespoň podívat, to není zrovna jednoduchá činnost. Je k tomu třeba více věcí, ale hlavně spousta znalostí. A sám by to člověk těžko dělal. Proto ten, kdo tyto znalostí má, tak se nechá zaměstnat v nějaké agentuře, aby se uživil.
Reklamní agentura Karviná je jedna z mála, která takové lidi bere, a právě s jejich pomocí reklamy tvoří. Tato společnost je jen pobočkou silné firmy Imperial Media, která má další po celé republice a s reklamou velké zkušenosti. Také proto, že není v oboru žádným nováčkem.
Na její práci se lze spolehnout a také výsledek je zaručen. Stačí se s nimi jen zkontaktovat a hned se rozjede kolotoč různých činností, které ve výsledku dají požadovanou reklamu jakékoli velikosti a umístění dle přání zákazníka. Ten ji může chtít umístit skoro kamkoli. Na tričko, na mikinu, na deštník, na sirky nebo na obyčejnou propisku. Když bude chtít zákazník reklamu na komín, tak ji bude mít na komíně, i kdyby jej kvůli tomu měli v reklamní agentuře v Karviné někde postavit.
Že přeháním? Kdepak. Ale je pravda, že to s tím komínem ověřeno nemám.